افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 10788
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

آمیزش دردناک

 

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.

یکی از دلایل شایع درد هنگام آمیزش برای زنان خشکی واژن است. اگر خانم به هر دلیل آمادگی دخول را نداشته باشد، این عمل می تواند بسیار دردناک باشد.

در اکثر موارد خشکی واژن به دلیل نداشتن پیش نوازی کافی است، یعنی خانم این فرصت را پیدا نکرده که از نظر جسمی به محرک های جنسی پاسخ دهد و محیط واژن به اندازه کافی لغزنده نیست. از جمله دلایل و شرایط دیگری که میتواند باعث خشکی واژن شود داروهایی است که فرد مصرف می کند. در این مورد مشورت با پزشک و یا مطالعه در مورد دارویی که مصرف می کنید، می تواند مفید باشد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

10 راز جاذبه که خانم ها مي دانند ولي آقايون نه!

 

خانم ها خيلي بهتر از آقايون مي دانند که چطور ديگران را به خود جذب کنند.آنها تمرين داشته اند.خانم ها رمز و راز جاذبه را مي دانند. آقايون هم مي توانند رمز و راز آنرا ياد بگيرند و به نتيجه اي که مي خواهند دست پيدا کنند.

 
واقعبين باشيد – خانم ها خيلي بهتر از آقايون مي دانند که چطور ديگران را به خود جذب کنند. اشکال از ما نيست. خانم ها سالهاي زيادي را صرف اين کرده اند که به چشم ديگران بيايند. آنها تجربه هاي زيادي از تلاش براي علاقه مند کردن آقايون به خودشان داشته اند. به عبارت ديگر: آنها تمرين داشته اند.خانم ها رمز و راز جاذبه را مي دانند...

اما نکته خنده دار درمورد جاذبه اين است که آقايون هم مي توانند رمز و راز آنرا ياد بگيرند و به نتيجه اي که مي خواهند دست پيدا کنند.

 

حالا 10 راز مهم جاذبه را برايتان عنوان مي کنيم.

راز 1: بدانيد که چه مي خواهيد

خيلي از مردها اين مشکل را دارند که فقط به همان چيزي که عايدشان مي شود راضي مي شوند. اما خانم ها معمولاً خواستگاران بيشتري دارند به همين خاطر مي توانند در انتخاب خود سخت گير تر باشند.

 

وقتي بدانيد که از طرف مقابل خود چه مي خواهيد، نه تنها کانديدهاي احتمالي را بررسي مي کنيد بلکه قطعيت بيشتري هم در کارتان داريد.

با اين کار نشان مي دهيد که نااميد و بيچاره نيستيد. و اين شما هستيد که قدرت داريد و انتخاب به عهده شماست. و وقتي قدرت دست شما باشد، اين طرف مقابلتان است که دنبالتان مي افتد.

 

راز 2: باارزش باشيد

اينکه کسي دنبالتان بيفتد يعني در نظر ديگران ارزش خاصي داريد. آنها شما را مي خواهند، به هر دليلي و اين ديگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بياورند.

براي اينکه اين اتفاق بيفتد، بايد ارزش خاصي براي خودتان قائل شويد. بايد خودتان احساس کنيد که ارزش اين را داريد که ديگران دنبالتان بيفتند و با رفتارهايتان بايد اين مسئله را به ديگران بفهمانيد.
دخترها معمولاً خيلي مردها را دور و بر خود دارند که سعي مي کنند او را تحت تاثير قرار دهند. اما خودشان فقط مي خواهند کسي را تحت تاثير قرار دهند که مثل خودشان باشد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

از بين بردن موهاي زائد صورت

 

 

 


در برخي خانمها موهاي صورت بيش از حد طبيعي هستند و از نظر زيبايي مشکل آفرين ميباشند. افزايش غيرطبيعي موي صورت ميتواند به علل گوناگوني باشد، ولي شايعترين علت آن مسئل ناشناخته و احتمالا وراثي است. از جمله علل ديگر ميتوان به بيماريهاي غدد داخلي، کيست تخمدان و مصرف بعضي داروها اشاره نمود.
در زمان حاملگي موهاي ظريفي در لب بالا، چانه و گونه ها رشد ميکند که چند ماه پس از زايمان خود به خود از بين ميروند. بنابراين وجود آنها در زمان حاملگي نبايد موجب نگراني شود. در هنگام يائسگي نيز در برخي خانمها موهاي صورت زياد ميشوند که براي درمان آنها بايد با پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا در صورت لزوم قرصهاي استروژني تجويز نمايد.
براي از بين بردن موهاي اضافي صورت روشهاي مختلفي وجود دارد: بيرنگ کننده ها، کرمهاي موبر، سوزاندن، تراشيدن، بند انداختن، استفاده از موم، اشعه ايکس، استفاده از موچين.

1- بيرنگ کننده ها: بيرنگ کردن يا دکلره کردن، ساده ترين راه درمان موهاي اضافي است. براي اين منظور ميتوانيد از کرمهاي مخصوص که با پودرهاي ويژه اي مخلوط ميشوند و يا از آب اکسيژنه استفاده کنيد. پوست را با آب و صابون به خوبي بشوييد تا چربي آن پاک شود. بيرنگ کردن بيشتر براي موهاي ظريف و کرکها مناسب است.

2- موم، موچين، تراشيدن و بند انداختن: تمام اين روشها تقريبا مشابه هستند و هيچ بک را توصيه نميکنيم، بويژه بند انداختن را که يک روش غيربهداشتي و خشن است. امروزه دستگاه هاي تراشنده جديدي به بازار عرضه شده که تقريبا تمام موها را از ريشه درمي آورد ولي هر بار که موها کنده شوند، ضخيمتر شده و رشد آنها تسريع ميگردد. بنابراين اثر روشهاي مزبور موقتي است و به تحمل درد و ناراحتي آن نمي ارزد.

3- کرم هاي موبر: اين کرم را معمولا بايد به مدت ده دقيقه بر روي موضع قرار داد و سپس موها را مالش داد و بعد از آن شست. به اين ترتيب موهاي اضافي از بين ميروند. اگر پوست شما حساس باشد و در اثر مصرف اين کرمها دچار سرخي و التهاب يا خارش شود، از آنها استفاده نکنيد.

4- سوزاندن يا الکتروليز: در اين روش ريشه مو را بوسيله جريان ضعيف الکتريسيته ميسوزانند. اگر تعداد موهاي زائد صورت اندک و پراکنده باشد، بهترين راه درمان آن، سوزاندن است. اين عمل بايد توسط فرد مجرب انجام شود تا ريشه مو کاملا سوزانده شود و از رشد مجدد آن جلوگيري به عمل آيد. ممکن است براي سوزاندن تمام اين موهاي زائد نياز به چند جلسه مراجعه باشد. پس از هر بار الکتروليز، محل آن را با پنبه الکلي تميز کنيد و پماد ويتامين A بر روي آن بماليد. اين عمل موجب تسکين و تسريع التيام زخمها ميشود.

5: اشعه ايکس: استفاده از اشعه ايکس براي از بين بردن موهاي زائد تقريبا منسوخ شده است چرا که موجب آسيب پوستي ميشود و روش مؤثر و بيخطري نيست.

6- رفع علت: اگر افزايش موي صورت بعللي باشد که قبلا گفتيم بايد علت آن برطرف شود. مثلا اگر بعلت آسيب تخمدان يا بيماري غدد داخلي موهاي صورت افزايش يابند، بايد با مراجعه به پزشک و درمان ناراحتي علت اين افزايش را ريشه کن کرد. به اين ترتيب موعهاي زائد صورت نيز برطرف ميگردند.
اگر رشد اضافي موهاي صورت به دليل مصرف بعضي داروها باشد، بايد مصرف آن دارو را با صلاحديد پزشک مربوطه متوقف نمود.

برگرفته از کتاب:
بهداشت و زيبايي صورت به لطافت گل
تاليف:
دکتر کوشيار کريمي
گل اندام قلي زاده


نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خواص درماني سياه دانه

1.درمان سرگیجه ودرد های گوش :

هر روز صبح یک قطره روغن سیاه دانه در گوش می چکانند واطراف گوشها را با آب چرب می کنند و سپس یک قاشق مربا خوری عسل با چند قطره روغن سیاه دانه مخلوط کرده وهرصبح ناشتا، حداقل به مدت یازده روز میل می کنند .

2.درمان بی خوابی:

پس از نماز وتر وقرائت سوره ی فاتحه سه مرتبه ،آیة الکرسی (سه مرتبه )آمن الرسول (سه مرتبه ) معوذتین (دو سوره پایانی قرآن سه مرتبه ) وسوره اخلاص (سه مرتبه )یک فنجان شیر گرم وپنج قطره روغن سیاه دانه را مخلوط کرده بنوشید.

3.درمان بیماری های زنان وزایمان :

از مناسب ترین نوشیدنی ها برای دوران نفاس ودردهای ناشی از قاعدگی وتقویت بانوان این است که سیاه دانه را با انار بیابانی وآب جوشانده وبا عسل شیرین کرده سه بار در شبانه روز میل شود، می توان از این محلول به عنوان مامی پاک کننده ی مهبلی جهت شست وشوی اندام تناسلی زنان استفاده کرد.

4.درمان ریزش مو :

مخلوطی از کوبیده سیاه دانه را که عصاره ی تره تیزک (شاهی )بدان اضافه شده با یک قاشق مرباخوری سرکه ویک فنجان روغن زیتون ، خوب مخلوط کرده و به عنوان یک تونیک (تقویت کننده موی سر )می توان آن را مورد استفاده قرار داد این تونیک را می توان به مدت یازده روز در آغاز شب بر سر مالید ، وپس از سه ساعت باآب گرم وشامپوی مناسب شست وشو داد .

5.درمان رماتیسم :

یک فنجان روغن سیاه دانه را کاملاً داغ می کنیم و سپس قبل از خواب آن را در محل درد مالیده ،خوب ماساژ می دهیم وبعد محل مورد نظر را با یک تکه پارچه پشمی باندپیچی نموده واستراحت می کنیم .

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شک همسرتان نسبت به خودتان را از بين ببريد!

 

اگر مردتان نسبت به شما حسود شود باعث ميشود که برروي روابط شما سخت گيريهاي زيادي را انجام دهد . مثلا اگر مردي شما را نگاه کند او به شدت عصباني ميشود و يا اينکه اگر بدون او و به تنهايي از خانه خارج شويد او دائما نگران شماست

 
 

چرا آقايان حسود ميشوند ؟ چرا در روابط عاشقانه و يا زناشويي حسادت و بد بيني در بين آقايان به وجود ميآيد ؟

حسادت معمولا يک احساسي است که در بين همه ي افراد بشري کم يازياد وجود دارد ، امااين حسادت زماني که به روابط عاشقانه يا روابط زناشويي نفوذ ميکند مخرب ميشود . زيرا دراين روابط حسادت به بالاترين درجه ي ممکن ميرسد و باعث ميشود که روابط گذشته را کاملا ازبين ببرد .

 

 

اگر مردتان نسبت به شما حسود شود باعث ميشود که برروي روابط شما سخت گيريهاي زيادي را انجام دهد . مثلا اگر مردي شما را نگاهکند او به شدت عصباني ميشود و يا اينکه اگر بدون او و به تنهايي از خانهخارج شويد او دائما نگران شماست که با چه شخصي هستيد ؟ آيا با آقايان ومردهاي ديگر صحبت ميکنيد ؟ به کجا ميرويد ؟ آن قدر به شما زنگ ميزند و ياهنگام مراجعت به خانهاينقدر از شما دراين رابطه سئوال ميپرسد که شما راکلافه ميکند و نميدانيد با او واين اخلاقش چه کار بايد کرد ؟

 

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه همسرتان را مثل موم نرم کنيد ؟


 
شايد اين کار، مثل موم نرم کردن شوهران ، آرزوي خيلي از خانم ها باشد، اما آرزوي محالي نيست و رموز ساده اي دارد. براي اين کار به چند توصيه عمل کنيد:
ـ شنونده خوبي باشيد.
ـ او را نصيحت نکنيد، بويژه در حضور ديگران.
ـ شوهر خود را با ديگري مقايسه نکنيد، از او ايراد نگيريد و تحقيرش نکنيد.
ـ چارچوب فکري و ذهني شوهر خود را بشناسيد و او را آنچنان که هست درک کنيد.
ـ نسبت به وضعيت روحي شوهرتان دقيق و حساس باشيد.
ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنيد و به آن احترام بگذاريد.
ـ زمينه هاي حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشويد.
ـ زبان نگاه را بياموزيد و ارتباط هاي غيرکلامي با همسر خويش را بيشتر کنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیش شرط دوست داشتن همسر


  
  
 
همسرتان تنها به آن میزان که خودش را دوست دارد می تواند شما را دوست داشته باشد.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هنگام انتخاب همسر می کنیم ، توجه به این موضوع است که چقدر "ما" را دوست دارد و چه رفتاری با "ما" دارد، به جای آنکه دقت کنیم که با "خودش" چه رفتاری دارد. در واقع رفتاری که فرد با خودش دارد می تواند گویای اعتماد به نفس او باشد.

می توانیم در انتهای این بخش به سوالات شما کاربران عزیز پاسخ گفته و شما را در انتخابی شایسته کمک کنیم :

کسی که اعتماد به نفس اش پایین باشد، برای رسیدن به احساس "خوب" عشق می ورزد، در حالی که یک شخص با اعتماد به نفس بالا عشق می ورزد، زیرا که احساس "خوبی" نسبت به خود دارد.

هرچه اعتماد به نفس همسرتان بهتر باشد، رابطه اش با شما قوی تر خواهد بود. بنابراین مهم است به دنبال نشانه هایی باشیم که حاکی از اعتماد به نفس بالای یک شخص می باشند، برای مثال :

- آیا همسرتان به آنچه هست، افتخار می کند. شما باید به دنبال شخصی باشید که از آنچه هست و از آنچه خواهد شد راضی باشد. در اینجا منظور تکبّر، خودپسندی و تظاهر به شجاعت قلّابی که ملبّس به اعتماد به نفس شده باشد نیست. بلکه عزت نفس حقیقی به انسان حس استواری و قدرت درونی می بخشد. بنابراین یک راه خوب برای تشخیص عزت نفس همسرتان این است که از خود بپرسید، آیا به کسی که هست افتخار می کند یا خیر؟

یک راه پی بردن به اینکه یک شخص چه احساسی به خود دارد، این است که به رفتاری دقت کنید که با خود دارد: غذایی که می خورد، محیطی که در آن زندگی می کند، چگونه از بدن ، و متعلقات خود مواظبت می کند. تمامی این موارد انعکاس هایی از اعتماد به نفس او است. کسی که با خود بد رفتار می کند، برایش اهمیتی ندارد که با شما نیز بد رفتار کند.

هرچه خودتان را بیشتردوست بدارید، احتمال کمتری دارد که به خودتان از لحاظ جسمانی و یا عاطفی آسیب برسانید و در نتیجه کمتر اجازه خواهید داد با شما بد رفتاری شود.

- آیا همسرتان اعتماد به نفس خود را با"عمل کردن" اثبات می کند. آیا او به ما انگیزه می دهد که ریسک کنید و گاهی فراتر از منطقه ی امن خود قدم بگذارید. به راحتی می توان اعتماد به نفس بالای یک شخص را تشخیص داد چرا که دیده می شود او "کاری و عملی"صورت می دهد. نقطه مقابل، آدم های "مسامحه کار" هستند. این قبیل افراد از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند از دست به عمل زدن اجتناب می کنند چراکه تا سر حد مرگ از شکست می هراسند و به مراتب احساس بدتری نسبت به خودشان دارند. به دنبال همسری باشید که به جای "فقط" صحبت کردن درباره ی هدف هایش در زندگی در راستای اهداف اش اقدامی نیز صورت دهد.

تعدادی از سوالاتی که می توانید در رابطه با اعتماد به نفس از همسرتان بپرسید عبارتند از:

?) به چه چیزی بیش از هر چیز دیگر در زندگی خود افتخار می کند (توجه داشته باشید که به راحتی چیزی برای گفتن پیدا می کند یا خیر).

?) چه کارهایی انجام می دهید که نشانگر عشق و توجه شما نسبت به خودتان است؟

?) در گذشته از لحاظ احساسی و روحی چه بد رفتاری هایی را از جانب دیگران نسبت به خود تحمل کرده اید ، آیا باز هم آن ها را تحمل خواهید کرد؟

از دیگر مواردی که شایسته است برای انتخاب به آن توجه شود نگرش فرد نسبت به زندگی است. بهتر است بعد از مطالعه توضیحات زیر خودتان قضاوت کنید.

 

? نگرش مثبت نسبت به زندگی

بسیاری از ما متأسفانه بدون اینکه بدانیم دید و نگرش همسر آینده مان نسبت به دنیا مثبت است و یا منفی، به وی علاقه مند می شویم. به راستی نگرش مثبت یا نگرش منفی نسبت به دنیا چه اهمیّتی دارد؟

برای روشن شدن این موضوع و پی بردن به اهمیّت آن، بهتر است برخی از ویژگی های انسان های مثبت و منفی را بررسی و مقایسه کنیم.

? آدم های منفی:

- همیشه بر روی مشکلات تمرکز می کنند و در برابر راه حل های مختلف مقاومت می ورزند؛

- آن هااجازه می دهند که ترس و نگرانی آن ها را اداره کند؛

- به آینده بدبین هستند؛

- و بالاخره این دسته از آدم ها نمی توانند به کسی اعتماد کنند.

? آدمهای مثبت:

- همیشه بر روی پیدا کردن راه حل تمرکز می کنند؛

- موانع را به "فرصت ها" و سختی ها را به "درس هایی سازنده" بدل می کنند؛

- به توانایی های خود در بهبود اوضاع و شرایط اعتماد دارند؛

- خوشبین هستند و باور دارند که اوضاع را همیشه می توان بهتر کرد؛

- به واسطه ی آگاهی و بینش، در شخصیت خود تغییرات مثبتی به وجود می آورند.

طبیعتاً این چنین خواهد شد که آدم های منفی روابط منفی و آدمهای مثبت روابط مثبتی می آفرینند. هنگامیکه با شخص مثبت هستید رابطه تان بسیار ساده تر خواهد بود مشکلات تان را سریعتر حل می کنید و تشریک مساعی بیشتری در میان خواهد بود .

از جمله سوالاتی که می توانید در رابطه با نگرش مثبت به زندگی از همسرتان بپرسید عبارتند از :

?) آیا احساس می کنید که مردم اساساً "خوب" هستند و یا اینکه اساساً "بد" هستند؟

?) آیا باور دارید که شرایط و اوضاع بیشتر اوقات به بهترین نحو ممکن تمام خواهد شد؟

?) هنگامیکه به یکباره مشکلات زیادی برایتان به وجود می آید عکس العمل تان چیست؟ و چه ذهنیاتی به سراغتان می آید؟

اکنون قضاوت با شماست که کدام دسته از افراد کاندیدای بهتری برای زندگی مشترک با شما هستند.
 
 

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

همه ما يک دوست باريک اندام داريم

همان دوستي که هرگز دچار وسوسه سبد نان نميشود و وقتي ميگويد “من يک تکه کوچک برميدارم”، واقعا همين کار را ميکند. واقعا او چطور ميتواند؟

تحقيقات نشان ميدهد که افراد باريک اندام اصولا مانند باقي افراد به غذا فکر نميکنند. دکتر ديوي کاتز (David Katz)استاديار بهداشت عمومي در دانشگاه ييل (Yale) ميگويد: ” افراد باريک با غذا رابطه راحت و بدون مشکلي دارند.”

“از طرف ديگر، افرادي که اضافه وزن دارند مدام به غذا فکر ميکنند. آنها تمام اوقات به مقدار و تعداد دفعات غذا خوردن خود توجه ميکنند و در نتيجه، زمان صرف غذا از مشغوليات دائمي ذهن و مغز آنهاست.”

در اينجا، متخصصين کاهش وزن به بررسي ذهن اسرار آميز افراد “ذاتا” باريک اندام پرداخته و به شما ميگويند که آنها چگونه رفتار کرده و شما چگونه ميتوانيد مانند آنان باشيد.

1. آنها سيرشدن را به پر شدن معده ترجيح ميدهند
به گفته جيل فلمينگ (Jill Fleming) نويسنده کتاب “لاغرها بشقابشان را پاک نميکنند”، اگر براي پر شدن معده مقياس از 1 تا 10 را در نظر بگيريم، باريکها در حدود درجه 6 و 7 دست از خوردن ميکشند. اما باقي افراد-از جمله من و شما- تا درجه 8 و 10 هم پيش ميروند. شايد دليل اينکار اشتباه گرفتن حس “پر” بودن با سير شدن است و ما تصور ميکنيم اگر زود دست از خوردن بکشيم، خود را از غذاها محروم ساخته ايم. يا شايد عادت داريم بدون توجه به اينکه نياز بدنمان چقدر است، هرچه در مقابلمان باشد تمام کنيم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اضافه وزن

وزن اضافه بر معمول يا همان چاقي که غالباً ناشي از کم تحرکي و سوء تغذيه در جهان امروزي است در حال تبديل به يک معضل اجتماعي است. فراهم شدن وسايل رفاه و پي آمد آن تنبل شدن افراد در انجام بعضي از کارها و کم شدن ترددها از يک طرف و شتاب در امور از جمله صرف غذا باعث مشکلات عديده گوارشي و لاجرم چاقي شده است. عواملي از اين دست و عوامل استرس زاي ديگر که منجر به اضافه وزن در افراد شده است، آنها را به حل اين نقيصه يا بيماري هدايت مي کند. پناه بردن به دارو درماني و يا پرداختن به ورزش و شبه ورزش هايي از جمله حمام سونا و استخر جکوزي، معمول ترين روش هايي است که افراد مبتلا به چاقي به آنها مي پردازند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نكته هايي براي زندگي ايده ال


* براي دفاع در مقابل انتقادي كه از تو ميكنند وقت تلف نكن

* از افراد منفي دوري كن

* به بهانه اين كه پولي براي فرزندانت به ارث بگذاري ناخن شكني نكن

* شرافتمند باش

*از اين كه به ديگران بگويي چه طور كاري را انجام مي دهند , اجتناب كنو در عوض به آنها بگ. چه

* كاري بايد انجام بگيرد. خواهي ديد كه آنها با راه حلهاي خلاقشان تو را شگفت زده خواهند كرد

* تميز و آراسته باش

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فوت و فن هاي زن داري


مردان اگر مي خواهند محبوب همسرشان شوند و فضايي سرشار از انس و معنويت و صميميت داشته باشند ، به توصيه هاي زير توجه كنند:


1. نسبت به همسر خود ، نگرشي مطلوب و متعالي داشته باشيد و او را امانت الهي بدانيد و در حفظ و نگهداري اين وديعه الهي تلاش كنيد.


2. به همسر خود احترام كنيد و با وي محترمانه صحبت كنيد و در ارتباط با او از عواطف سرشار و محبّت بسيار دريغ نورزيد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سيزده نكته زيبا براي زندگي


1 دوستت دارم نه به خاطر شخصيت تو . بلكه براي شخصيت كه من هنگام با تو بودن پيدا مي كنم.

2 هيچ كس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود.

3 اگر كسي تو را آن طور كه تو مي خواهي دوست ندارد به اين معنا نيست كه تو با تمام وجودش دوست ندارد.

4 دوست واقعي تو كسي است كه دستهاي تو را بگيرد ولي قلب تو را لمس كند.

5  بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي ولي بداني هرگز به او نخواهي رسيد.

6 هرگز لبخند را ترك مكن حتي وقتي ناراحتي , چون هر كسي امكان دارد عاشق لبخند تو باشد.

7 تو ممكن است در تمام دنيا يك نفر باشي ولي براي بعضي افراد همه دنيا هستي.

8 هرگز وقتت را با كسي كه حاضر نيست وقتش را با تو بگذراند مگذران.

9شايد خدا خواسته است كه ابتدا بسياري از افراد نا مناسب را بشناسي و سپس شخص مناسب را بدين ترتيب وقتي يافتي بهتر ميتواني شكر گزار باشي.

10 به چيزي كه گذشت غم مخور , به چيزي كه پس از آن خواهد آمد لبخند بزن.

11 هميشه افرادي هستند كه تو را مي آزارند با اين حال همواره به ديگران اعتماد كن . فقط مواظب باش به كسي كه تو را آزرده دوباره اعتماد نكني.

12 خود را به فردي بهتر تبديل كن و مطمئن باش كه خود را مي شناسي , قبل از اينكه شخص ديگري را بشناسي و توقع داشته باشي كه او تو را بشناسد.

13 زياده از حد خود را تحت فشار مگذار. بهترين چيزها زماني اتفاق مي افتد كه توقع نداري

 
  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماسکهاي ويژه پوست دست


زيبايي و طراوت پوست دست با ماسکهاي گياهي

- جهت نرم کردن پوست دست، مقدار برابر گليسيرين و گلاب را مخلوط کرده و به کار بريد.
- جهت نرم و سفيد کردن دست، مقدار عسل و آب ليموترش را مخلوط نموده به مدت پانزده تا بيست دقيقه روي دستها بماليد و سپس بشوئيد.
- جهت نرم کردن دستهاي زبر و خشن، دو عدد زرده تخم مرغ را با دو قاشق چاي خوري روغن بادام شيرين به همراه بيست و پنج گرم گلاب و بيست و شش قطره تنتور ساده بنژوان مخلوط کرده و دستها را آغشته نماييد و با يک دستکش نخي بپوشانيد و پس از چند ساعت بشوئيد. (يک تا دو بار در ماه)
- جهت نرم کردن دستهاي خشن و تيره ميتوان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماسک گياهي براي درمان خشکي پوست


چگونه ماسک هاي زيبايي طبيعي بسازيم: هر چند در فصل تابستان آفتاب دائمي نداشته باشيم ولي پوست و مو خشک ، دي هيدراته و تيره خواهد شد.


پس بياييد با استفاد ه از اين دستورالعمل هاي تماما طبيعي که حاوي تنها چند چيز ساده و سهل الوصول است پوست و موي خود را درخشان و براق کنيد.

ماسک هلو : هلو را له كرده چند دقيقه بر روى پوست مي گذاريم.

ماسک نارگيل : گرد نارگيل را در شير حل كرده خوب به هم بزنيد تا خميرى شكل شود سپس آنرا بر روى صورت ماليده بگذاريد تا خشك شود، سپس با آب ولرم بشوئيد. آب خيار را باخامه مخلوط كرده مدت نيم ساعت محلول را بر روى صورت بگذاريد،اين ماسك خاصيت آبرسانى دارد. ماسک عسل و زرده تخم مرغ: 1 قاشق سوپخوري عسل (پوست را تحريک و نرم مي کند)+1 عدد زرده تخم مرغ (در پوست نفوذ کرده و آب رساني مي کند)+يک دوم قاشق چايخوري روغن بادام ( درپوست نفوذ کرده و آب رساني مي کند) +1 قاشق سوپخوري ماست (پوست را نرم و لطيف کرده و سپس آنرا سفت و محکم مي کند) تمامي اين مواد را با هم مخلوط کرده و به مدت 15 الي 20 دقيقه بر روي پوست خود بگذاريد و بعد با آب ولرم بشوييد.

ماسک توت فرنگي : 8 الي 9 عدد توت فرنگي را با استفاده از يک چنگال له کرده و 3 قاشق سوپخوري عسل را به آنها اضافه کنيد و با هم مخلوط کنيد. فقط زياد هم نزنيد چون ممکن است رونده و شل شود. بلافاصله بر روي پوست صورتتان بماليد و پس از چند دقيقه آن را بشوييد.
(آيا مي دانستيد توت فرنگي براي رومي ها به خاطر خصوصيات و استفاده هاي پزشکي با ارزش بوده و به همان اندازه که مرکبات ويتامين C دارند، توت فرنگي هم دارد و خطر ابتلا به سرطان هاي دستگاه گوارش و روده اي را بطور چشمگيري کاهش مي دهند.)

ماسک سبزيجات : منتخبي از سبزيجات مانند: کلم پيچ، هويج ها، خيارها، گوجه فرنگي، کرفس، کاهو، اسفناج ، جوانه لوبيا را کاملا بشوييد. سپس در يک مخلوط کن ريخته و آنها را خرد و ريز کنيد تا له شود و يا اينکه در هاون ريخته و بکوبيد سپس چند قطره روغن "jojoba" اضافه کنيد. اين مخلوط را بروي پوست بماليد و پس از 15 تا 20 دقيقه آنرا بشوييد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خانمهاي خانه دار به فكر باشيد!



خانمهاي خانه دارتا دير نشده به فكر باشيد!خشكي، قرمزي و بعضي اوقات زخم دستها، مشكل بسياري از خانمهاي خانه دار است، آنهايي كه در اثر شستشوي پيوسته، بدون استفاده از دستكش مناسب، دچار اگزماي تماسي شده اند.

آنچه در زير مي خوانيد اطلاعات لازم و مفيدي است براي پيشگيري و درمان اين بيماري:اگزماي تماسي دست به دو دسته كلي تقسيم مي گردد:

الف – اگزماي تماسي دست از نوع آلرژيك (حساسيتي):در اين حالت پوست نسبت به مواد خاصي حساسيت دارد. تماس با اين مواد باعث ظهور سلولهاي مخصوصي در پوست مي گردد. اين سلول ها ملكول هاي تحريك كننده بافتي ترشح نموده و به دنبال آن قرمزي، خارش و پوسته ريزي ظاهر مي شود. بيمار پوستش را مي خاراند و با اين كار عفونت هم به اگزما اضافه مي شود و در نهايت پوست دست خشك، خشن، ضخيم ( مثل چرم) و داراي پوسته و ترك هاي دردناك مي گردد. تخمين زده شده كه 2 درصد افراد جامعه داراي اين نوع اگزماي تماسي دست مي باشند. به طور كلي هر ماده اي ممكن است باعث بروز حساسيت تماسي دست گردد ولي از همه شايعتر برخي از فلزات مثل نيكل و كروم، مواد آرايشي، برخي از گياهان مثل پيچك سمي، مواد پلاستيكي و گاهي داروهاي موضعي مثل كرم نئومايسين را مي توان نام برد. نيكل و كروم در پوشش بسياري از وسايل فلزي روزمره مثل جواهرات بدلي، زيورآلات، ساعت، وسايل آشپزخانه و تعداد بي شماري لوازم ديگر وجود داشته و با اين حساب متوجه مي شويد كه پرهيز از تماس با اين فلزات چقدر مشكل مي باشد. ساير عوامل ذكر شده نيز به وفور در زندگي ما وجود دارند و لذا اجتناب از آنها خيلي مشكل و در حقيقت غير ممكن است. به اين دليل در تشخيص اين نوع اگزماي تماسي دست بايد نهايت احتياط از جانب پزشك به عمل آمده و حتماً تشخيص با تست هاي دقيق آزمايشگاهي (در حد امكان) تأييد گردد زيرا اين تشخيص دردسرهاي زيادي براي بيمار به وجود مي آورد و استرس هاي فراواني را برايش ايجاد مي نمايد

مهمترين قسمت درمان ، پرهيز ( تا حد امكان) از ماده حساسيت زا مي باشد و اگر اين مطلب خوب رعايت شود ، نه تنها نياز به درمان دارويي بسيار كاهش مي يابد بلكه گاهي بدون درمان دارويي هم فرد خود به خود بهبود مي يابد.

ب- اگزماي تماسي دست از نوع تحريكي:در اين حالت ماده مسئول، باعث تحريك و آزار پوست و ايجاد اختلال و تخريب در ساختمان مي گردد. اين نوع شايعترين علت اگزماي دست خانم ها را تشكيل مي دهد. موادي كه بيشتر مسئول بروز اين حالت هستند عبارتند از شوينده هاي ودترژانت ها (مثل وايتكس و غيره) مواد آرايشي، فرآورده هاي نفتي، سيمان، اسيدها و مواد قليايي. لازم به تذكر است كه هر كس به مدت طولاني زياد با آب و مواد پاك كننده سر و كار داشته باشد خواه ناخواه مبتلا به اين عارضه مي شود لذا بروز آن در آشپزها، خانم هاي خانه دار، مادراني كه بچه كوچك دارند و شغل هاي خدماتي ، دور از انتظار نيست . مگر اين كه مراقبت و محافظت دقيق و مرتب از پوست دست به عمل آيد. در اينجا هم اصل كلي درمان، پرهيز از تماس مستقيم با مواد تحريك كننده است.


توصيه هاي كلي به خانمهاي خانه دار

1- شستشوسعي كنيد كه در طول روز حداكثر 3 بار دستهايتان به طور مستقيم با آب و صابون تماس داشته باشد. انجام اين كار در ابتدا مشكل است (به خصوص براي خانم هاي ايراني كه اكثراً تا حدي وسواس شستن دارند) ولي با كمي تمرين و ظرف مدت كوتاهي اين مسئله جا افتاده و به طور مثال مي توانيد تنظيم كنيد كه فقط در هر بار وضو گرفتن، دست با آب تماس مستقيم داشته باشد (آب ولرم بهتر است).


2- استفاده از مرطوب كنندهچون پوست افراد اگزمايي معمولاً خشك است ، استفاده مرتب از كرم مرطوب كننده خيلي خوب و توصيه مي شود. در مورد نوع و مارك كرم مصرفي حتماً با متخصص پوست مشورت كنيد و هيچگاه سر خود آن را از داروخانه نخريد. علت اين است كه شما مي خواهيد اين كرم را مرتب و مكرراً استفاده نمائيد و اگر آن كرم به هر دليل مناسب پوست جنابعالي نباشد بسيار مضر بوده و چه بسا مشكل دستتان را بدتر كند. بلافاصله بعد از شستشو يا حمام، با يك حوله نرم پوست را با آرامي خشك كرده و سريعاً كرم نرم كننده يا مرطوب كننده بماليد. از همين كرم در طول ساعات بيداري هم بايد به دفعات و مكرراً استفاده شود.


3- تأثير مواد غذاييارتباط خوردن مواد غذايي با اگزماي تماسي دست دقيقاً مشخص نيست. اگر فكر مي كنيد رابطه اي بين بيماري شما و ماده غذايي خاصي وجود دارد بهتر است حداقل براي 3 ماه آن ماده غذايي خاص را از رژيم خود حذف نمائيد. البته لازم به تذكر است كه گاهي تماس دست با محتويات آن ماده غذايي در حين خوردن موجب بروز اگزما مي شود يعني ورود آنها به دستگاه گوارش نقشي در اينجا ندارد. به طور كلي بهتر است كه از خوردن نوشيدنيهاي حاوي رنگهاي خوراكي و مواد شيميايي افزودني، قهوه، كاكائو، شكلات، تنقلات مثل پفك نمكي، سوسيس و كالباس، كنسرو به خصوص كنسروهاي مانده، سس، ادويه و فلفل پرهيز كنيد.


4- آرامش فكريداشتن آرامش فكري و پرهيز از استرس در كليه مراحل زندگي و براي هر كس (بيمار يا سالم) بسيار مفيد است.


5- پرهيز از...از مصرف مواد آرايشي، عطرها، اسپري هاي خوشبو كنده و سيگار حتي الامكان پرهيز نمائيد.


6- استفاده از دستكشجهت كارهاي منزل حتما از دستكش استفاده كنيد. دستكش پوشش محافظي است كه پوست گرانبهاي دست شما را از گزند مواد آسيب رسان خارجي حفظ مي كند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مطالب جالبي در مورد پستان ها براي خانومها


اصولاً پستانهاي زن را نمي توان جزئي از اندام جنسي او به شمار آورد. مهمترين نقش آنها در شيردهي است ولي از طرفي نمي توان نقش بسزاي پستانها در تحريکات جنسي و لذت شهواني را ناديده گرفت. فرايند ظهور و رشد سينه هاي زن در دوره بلوغ جنسي اش رخ مي دهد و اين رشد توسط هورمونهاي جنسي از جمله استروژن و پروژسترون کنترل مي شود.
 
 ساختار پستانها
 غدد پستاني بجز دوران بارداري و شيردهي در يک مرحله غير فعال به سر مي برند. ساختار اصلي آنها بافت چربي و همينطور بافت کشي متشکل از رشته هاي الاستيک مي باشد. هر پستان از 20-15 بخش به نام «لوب» تشکيل شده است که مانند گلبرگهاي گل مينا در کنار هم قرار دارند. هر لوب بنوبه خود از لوبولهاي کوچکتر و در نهايت هزاران لوبول ريز تشکيل يافته است که در آنها شير توليد مي شود. در بين اين اجزا شيارهايي به نام مجرا وجود دارد که به مرکز نوک پستان در ناحيه تيره پوست که «آراُلا» نام دارد منتهي مي شود. فضاي باقيمانده ميان مجراها و لوبولها را چربي پر مي کند.

 هر کدام از اين غدد مولد در سطح رويي قفسه سينه و در بالاي ماهيچه پکتوراليس قرار دارند. زمان حاملگي حجم اجزاي خوشه مانند داخل لوبها افزايش يافته و طي دوره توليد شير، سلولها مواد تشکيل دهنده شير از جمله پروتئين و چربي توليد مي کنند. اين سلولها همچنين به هنگام شيردهي منقبض شده و باعث خروج آن از پستانها مي شوند.
 
 داخل پستانها هيچ ماهيچه اي وجود ندارد، بلکه ماهيچه «پکتوراليس» درست زير آنها قرار گرفته و دنده ها را مي پوشاند. علاوه بر بافت چربي و فيبرهاي الاستيک مي توان به رگهاي خوني و همچنين رگهاي لنفاوي در سينه اشاره نمود. رگهاي لنفاوي در مسير خود به اجزاي لوبيا مانندي بنام غدد لنفاوي که معمولاً زير بغل، کشاله رانها و ديگر نواحي بدن يافت مي شوند، مي پيوندند.
 
 شکل ويژه پستانها و جايگاه مخصوصشان از طريق رباطهاي خاصي که بافت پستانها را در بر گرفته و آنها را حفاظت مي کنند تعيين مي شود. اين رشته ها که به «رباطهاي کوپر» معروفند در دوره حاملگي و نيز کهولت شل و يا کشيده مي شوند و موجبات آويزان شدن آنها را فراهم مي آورند.
  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انواع ماسکهاي طبيعي


هر پوستي با توجه به رطوبت , چربي , جوش و منافذي که دارد براي شادابي بيشتر نياز به تقويت دارد. در زير با ارائه ماسک هاي طبيعي که از ميوه هاي گوناگون تهيه مي شود, مي توانيد پوست خود را زنده و با طراوت نگه داريد.

ماسک انگور: اين ماسک براي روشن نگه داشتن پوست صورت مفيد است.

ماسک اسفناج: اسفناج را در روغن زيتون بريزيد درست به همان صورتي که بوراني درست مي کنيد بعد اين ماسک را روي صورت پهن کنيد.

 اين ماسک براي پوستهاي کدر مفيد است و باعث درخشش پوست مي شود.

ماسک ميخک: مقداري گل ميخک را در آب خيس کنيد و بعد از 24 ساعت آن را صاف کرده و با مقداري عسل و آب خيار مخلوط کنيد به اندازه يک فنجان اين مخلوط را ميل کنيد اين مخلوط باعث باز شدن رنگ رخساره و جلاي پوستتان مي شود.

ماسک گيلاس: ماسک زيبايي که از دسته هاي گيلاسي که هسته آن را گرفته ايد مي توانيد روي پوست خود بگذاريد. اين ماسک به پوست شما نرمي داده و باعث مي شود رنگ رخسارتان باز شود.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انواع ماسک براي شادابي و طراوت پوست (10 نوع


نکات مهم هنگام استفاده از ماسک ها
1. در هنگام استفاده از ماسک ها بايد کاملاً آرام باشيد و بهتر است به موزيکي ملايم مطابق با سليقه خود گوش کنيد.
2. هر ماسک حداکثر پس از 20 دقيقه بايد شسته شود.
3. براي شستن ماسک ها نبايد از صابون استفاده شود و بايد با آب سرد و يا آب ولرم آن ماسک را بشوييد.
4. براي خشک کردن صورتتان (پس از شستن) نبايد حوله را محکم به صورت بماليد.
5. ماسک را نبايد به دور چشم ماليد مگر اين که ماسک مربوط به چشمانتان باشد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انواع بخور و اثرات آنها


بخار باعث به جريان افتادن خون زير پوست گرديده با بخار دهي به پوست صورت پوست بصورت عمقي رطوبت را جذب نموده و کمک به باز شدن فوليکولها و منافذ پوست مي کنند علاوه بر اين بخار باعث ميشود پوست انعطاف پذيري خوبي پيدا کند
بخار پوست صورت براي انواع پوست لازم مي باشد ومناسب ترين فاصله زماني جهت بخور دهي هر 10روز يکبار مي باشد
مراحل بخور دهي
1- قبل از بخور صورت بايد پوست پاک و تميز باشد
2- فاصله مناسب بخار تا پوست صورت 30سانتيمتر مي باشد
3- در هنگام بخار دهي بايد چشم بسته باشد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روشهاي مراقبت و جلوگيري از افتادگي سينه در خانم ها


يکي از مشکلاتي که براي خانم ها، به خصوص از سنين 30 تا 40 سالگي پيش مي آيد، "افتادگي سينه" است. از آن جاييکه زيبايي سينه ها در اندام زنان نقشي اساسي را ايفاء مي کند، در اينجا به يک سري راهکارهاي ساده امّا مفيد که نتيجه ي جديدترين تحقيقات جهت پيشگيري و ترميم اين مشکل است، اشاره مي کنيم:

اندازه و مدل سينه ها، به نوعي، سنبل و نشان دهنده ي مليّت هر فرد مي باشد، در فرهنگهاي غير اسلامي به دليل نحوه ي پوشش آنها، زيبايي اين عضو زنانه، در ديد بيشتري قرار دارد، با توجه به اينکه امروزه، بيشتر خانم ها به دليل مد روز بودن، تمايل به داشتن سينه هاي بزرگ دارند، لازم است موارد زير را رعايت کنند:

1- وزن خود را ثابت نگاه داريد: نوسان و کم و زياد شدن وزن بدن، تأثيرات بسزايي در افتادگي سينه و ديگر اندام ها دارد، شما مي توانيد با کنترل و رعايت يک رژيم غذايي مناسب، همواره وزن خود را ثابت نگاه داريد، از رژيم هاي لاغري که مقدار وزن زيادي را در مدت کم توصيه مي کنند، جداً خودداري کنيد، چرا که به همان سرعتي که وزن شما کاسته شده، در مدتي کم نيز دوباره افزايش مي يابد، در نتيجه احتمال افتادگي سينه نيز افزايش مي يابد.

2- سوتيئن مناسبي انتخاب کنيد: دقّت در خريد سوتيئن، طبق اندازه و سايز سينه،  بهترين راه مبارزه با افتادگي و شل شدن سينه است، بنابراين در موقع خريد، تنها به زيبايي و فانتزي بودن آن توجه نکنيد، در اين بين کاملاً مراقب باشيد که در صورت تغيير در وزن خود، اندازه ي سوتيئن را طبق وزن و سايز جديد، تغيير دهيد، استحکام بند و نوع کش سوتيئن براي کساني که سينه هاي بزرگ دارند، بسيار ضروريست، کساني که سينه هاي کوچک دارند با استفاده از سوتيئن هاي پددار مي توانند، ظاهر و اندازه ي سينه را بزرگتر و زيباتر جلوه دهد. البته وجود اين پد ها مانع از تنفس پوست مي شود و خود به نوعي مضرّ است، در مراسم و ميهماني هاي خاص براي جلوه اي زيباتر مي توانيد از سوتيئن هاي فنردار و ژله اي استفاده کنيد.
3- عادت کنيد که صاف و بصورت قائم بايستيد: طريقه ي ايستادن قائم و صاف، يکي از عوامل مهم در زيبا جلوه تر کردن حالت سينه است، براي اين منظور مي توانيد بطور منظم در ورزشهاي خود، از دستگاههاي تناسب اندام و تمرينهايي که مخصوص تقويت عضلات سرشانه ها و  نگه دارنده ي ماهيچ هاي سينه است، استفاده کنيد، در صورت نياز ماساژهاي دوره اي را نيز در برنامه خود بگنجانيد.

4- خشکي پوست: از آنجاييکه پوست سينه و سرشانه بسيار ظريف و حساس هست،  براي زيبايي و جواني بيشتر آن، بطور مداوم از کرمهاي مرطوب کننده مخصوص مصرف کنيد، همچنين در هنگام تابش مستقيم آفتاب و سولاريم، حتماً از کرمهاي ضد آفتاب استفاده کنيد.

5- تست ماموگرافي: بطور منظم براي کنترل و معاينه به پزشک مراجعه کنيد، به دليل تغييرات هورموني در مواقع تخمک گذاري، قاعدگي و ...، سعي کنيد ماهانه تاريخ مشخصي را براي اين کار در نظر بگيريد. با مشاهده توده اي غيرعادي نرم در بازو يا سينه که زير دست بصورت گردشي حرکت کند، سريعاً به پزشک مراجعه کنيد.

6- به هنگام ورزش و دويدن حتماً از سوتيئن هاي مخصوص ورزشي استفاده کنيد: طبق مطالعات اخير دانشگاههاي انگليس، افتادگي سينه در کساني که بطور دائم از سوتيئن هاي مناسب استفاده مي کنند تا 40% کاهش مي يابد، همچنين اين آمار گوياي اين است که درصد افتادگي سينه در خانم هايي که در هنگام ورزشهاي پرتحرک از سوتيئن هاي مخصوص ورزشي استفاده مي کنند تا 78% کاهش خواهد يافت.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

10 راه براي شاد شدن فوري



1. در خانه تان تاب ببنديد. هيچ چيز مفرح تر از داشتن يك تاب در حياط خانه نيست. دوستان، همسايه ها و حتي غريبه ها ممكن است بيايند و بخواهند با شما بازي كنند. يك روز مادري با دو بچه كوچكش وارد خانه ما شدند. نمي توانستند من را ببينند اما من صداي زن را شنيدم كه به بچه هايش مي گفت، "نگاه كنيد اينجا خانه همان زني است كه تاب دارد. اون خيلي زن باحاليه!"

2. سنت هاي خودتان را داشته باشيد. چرا بايد  سبزي پلو با ماهي شب عيد كنار همه اعضاي خانواده را فقط يكبار در سال بخوريد؟ همه هميشه مي گويند، "بيشتر از اينها بايد دور هم جمع شويم و از اين مراسم ها داشته باشيم." ما خودمان سه بار در سال همچنين مراسمي مي گيريم و سبزي پلو با ماهي را با همه متعلقاتش كه شب عيد درست مي كنيم، آماده مي كنيم و كنار هم جمع مي شويم و شبي خوب و خاطره انگيز براي خودمان درست مي كنيم.

3. شيريني اي شكلاتي درست كنيد و بي دليل  آنها را به يك غريبه هديه كنيد. وقتي از منطقه امن خودتان بيرون برويد مي توانيد ارزشمندترين لحظات زندگي را براي خودتان بسازيد. خاطره انگيزترين هديه هميشه غير منتظره ترين آنهاست. وقتي يك ظرف شيريني شكلاتي به كسي هديه كنيد، لبخندي كه روي لبهاي فرد مقابل مي نشيند واقعاً شگفت انگيز است. آنجاست كه مي توانيد كلي با آن غريبه حرف بزنيد و بخنديد و لحظاتي را بسازيد كه هيچكدامتان فراموشتان نشود.

4. خودتان را مسخره كنيد و بخنديد. دفعه بعد كه كاري خجالت آور انجام داديد آن را پنهان نكنيد. آن را براي دوستان و اعضاي خانواده تعريف كنيد و با هم دقايقي را بخنديد و شاد باشيد.

5. بزرگترين و پر سر و صداترين مشوق خود باشيد. من نامه اي براي خودم نوشتم و در آن همه خصوصيات و ويژگي هاي خوبم را يادداشت كردم و توضيح دادم چرا مي توانم دوست خيلي خوبي براي هر كسي كه دنبال دوست است، باشم. اول خجالت مي كشيدم كه از خودم تعريف كنم اما اگر خودم خودم را تحسين نكنم چطور مي توانم از ديگران انتظار داشته باشم ويژگي هاي خوب من را ببينند؟

6. اجازه ندهيد آتش نشان زيرتختتان خانه كند. چه مي شد “اگرها” را دور بريزيد. اگر قرار است ساعت 3 نصفه شب آتش سوزي برايتان اتفاق بيفتد، بايد تمرين كنيد (مثل تمرين هاي استفاده از كپسول آتش نشاني كه در مدرس انجام مي داديم درحاليكه جايي آتش نگرفته بود). وقتي دچار ترس يا اضطراب مي شويد، من هميشه اين جمله را به ياد مي آورم، "يك نفر بايد وقتي بچه بودم اين را به من مي گفت." اين شعار هيچ ارتباطي به ترس من ندارد اما باعث مي شود چرخه هاي نگراني من متوقف شوند چون قبل ازاينكه بحران پيش بيايد من آن را تمرين كرده ام.

7. كهنه ها را دور بريزيد تا جا براي چيزهاي جديد داشته باشيد. من در يك خانه قديمي زندگي مي كنم. شايد رمانتيك به نظر برسد و البته هم اينطور است اما تازمانيكه بخواهيد جايي براي نگه داشتن چيزي پيدا كنيد. فقط با داشتن چهار كمد كوچك و نبود انباري هر چيزي جاي خودش را دارد. قاعده اي كه دنبال مي كنم اين است كه اگر چيز جديدي بخرم، يك چيز قديمي را بايد دور بيندازم. اين فرمولي است كه باعث مي شود بتوانم زندگيم را متعادل و متوازن نگه دارم چون باعث مي شود اين سوال را از خودم بپرسم، "واقعاً چه چيزي برايم مهم است؟"

8. شكافهاي شخصيتتان را قبول كنيد. من فهميده ام كه من كمي عجيب هستم. شخصيت من جنبه هاي گيج كننده اي دارد و گاهي اوقات مي بينم كه دلم مي خواهد دور بريزمشان. اما بعد ياد اين قسمت از يكي از ترانه هاي لئونارد كوهن مي افتم كه ميگويد، "هر چيزي شكاف هايي دارد كه از همانجا نور وارد آن مي شود." پس بااينكه ممكن است خيلي ها اين جنبه هاي خاص شخصيت من را شكاف هايي در شخصيم بدانند، آن نوري كه از آن شكاف ها واردم مي شود باعث مي شود فردي خلاق و به نظر خودم جالب باشم.

9. براي يكي يادداشت بگذاريد. وقتي كاري كنيد كه يكي از دوستانتان بفهمد كه به او فكر مي كرده ايد باعث مي شود لبخندي روي لبهاي او و البته خودتان بياورد. خيلي وقت ها ايميل هاي كوتاهي مثل اين به دوستانم مي زنم، "ديروز كه براي خريد رفته بودم يك بلوز آبي خيلي خوشگل ديدم، من را ياد بلوزي كه پارسال براي ناهار بيرون رفته بوديم پوشيده بودي انداخت. آبي خيلي به تو مي آيد سعي كن بيشتر آبي بپوشي!" شايد وقتي ايميل را بفرستم احساس عجيبي به من دست بدهد اما نوشتن آنها لبخندي روي لبهايم مي آورد و مي دانم براي دوستم هم همينطور است.

10. اشكالي ندارد اگر گاهي اوقات قوانين را بشكنيد. قانوني كه موقع بچگي در خانه ما بود اين بود، "اگر كاري را شروع كردي بايد تمامش كني." به خاطر همين بود كه هميشه در كتابخانه كتاب هاي نازك را براي خواندن انتخاب مي كردم. اما الان كه بزرگ شده ام اگر كتابي را دوست نداشته باشم خيلي راحت دست از خواندن آن بر مي دارم. خيلي وقت ها هم كمي از اول كتاب مي خوانم، كمي از آخر آن و كمي از وسط.اين كتاب متعلق به خودم است چرا نبايد اينكار را بكنم؟ هيچ قانوني وجود ندارد. براي اين آن كتاب را مي خوانم كه از آن لذت ببرم پس هر طور كه بيشترين لذت را ببرم آنرا مي خوانم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

22 نكته براي اينكه صبح، زود بيدار شويم


من در تمام طول تحصيلم يك مصيبت بزرگ داشتم آن هم اينكه هميشه صبح زود از خواب بلند شدن برايم عذاب آورد بود فرقي هم نمي كرد كه شبش كي خوابيده باشم كلا نمي توانستم صبح هاي زود بلند شوم. چند روزه گذشته مقاله اي را در اينترنت ديدم كه در آن گفته شده بود صبح زود از خواب بلند شدن براي اكثريت انسان ها دشوار است و كلا كساني كه صبح زود از خواب بلند مي شوند آن را به صورت يك عادت براي خود تبديل كرده اند و براي همين است كه مي توانند هر صبح سحر خيز باشند و در اصل سحر خيزي يك مهارت نيست و كافي است آن را به صورت يك عادت روتين براي بدن خود تبديل كنيد.
در ادامه ي اين مقاله ?? نكته براي رسيدن به اين عادت ذكر شده بود كه در نوع خودشان جالب هستند و به نظرم اگر كسي اراده كافي داشته باشد مي تواند به اين نكات اين عادت بسيار خوب و مفيد را در خود ايجاد كند :

1- محيط خوابتان را براي بيدار شدن مساعد كنيد : جايي كه در آن مي خوابيد و صبح قرار است در آن بيدار شويد خودش مي تواند يك عامل براي سحر خيزي باشد هر چند اين عامل در افراد مختلف متغير است اما مثلا داشتن يك اتاق خواب منظم و مرتب و تميز مي تواند بسيار در سحرخيز بودن شما موثر باشد و نظم اين اتاق سبب شود كه شما احساس كنيد سر زماني كه با خود قرار گذاشته ايد بايد از خواب بيدار شويد.

2- به اندازه كافي بخوابيد : اين يكي از عوامل اصلي است كه سبب مي شود افراد با زود از خواب بيدار شدن مشكل داشته باشند، در اصل داشتن خواب كافي زود بيدار شدن از خواب را چندين بار آسان تر ميكند.
اين بدان معني است كه بايستي كمي با خودتان براي رفتن به موقع به رختخواب جدال كنيد و سعي كنيد بر نگراني از دست دادن ساعات انتهايي شب و بعضا نيمه شب پايان دهيد و البته جاي نگراني هم نيست مي توانيد اين ساعات را با سحر خيزي در فردا صبح به دست بياوريد.

3- كارهاي روز بعدتان را در شب قبلش مشخص كنيد : نوشتن و يادداشت كردن كارهاي مهمي كه قرار است صبح بعد از بيدار شدن از خواب انجام دهيد مي تواند اراده شما را در سحرخيزي و شروع بي درنگ روزمرگي تان محكم تر كند. هر چه اراده قوي تري داشته باشيد راحت تر مي توانيد سحر خيز شويد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

غذاهاي ممنوع در دوران بارداري


آنچه در دوران بارداري توسط مادر خورده مي شود،تاثير ويژه اي بر جنين در حال رشد خواهد داشت. غذاهايي كه قبلا مي خورديد و مورد علاقه و اشتهاي شما بود، در دوران باردراي محدود خواهد شد. زيرا ممكن است تاثير سوء بالقوه بر جنين داشته باشد. در ادامه به بعضي از غذاهايي كه مصرف آن در دوران بارداري ممنوع است، اشاره مي شود و علت ممنوعيت آن نيز ذكر خواهد شد.

1-    نيزه ماهي، كوسه ماهي، تاج ماهي، ماهي ماكرل، ماهي تونا كنسرو شده.اين ماهي هاي بزرگ ساكن در بندرگاه ها حاوي مقدار فراوان متيل سرب مي باشد كه اين ماده فلزي باعث رشد مغز و سيستم عصبي كودكان مي شود. همچنين ماهي سالمون، ميگو، ماهي پالاك و گربه ماهي نيز بايد به مقدار محدود مصرف شود.
2-    ماهي رودخانه اي، درياچه و جويبار و يا هر جانور آبي ديگر ممنوع است. آنچه به عنوان سرگرمي توسط قلاب ماهيگيري بدست مي آيد ممكن است حاوي باكتري يا مواد شيميايي باشد. بنابر اين بهتر است ماهي از محل هايي ديگر تهيه شود كه سلامت آن تضمين شده باشد.
3-    گوشت ، مرغ و غذاهاي دريايي خام يا بدون طبخ كامل: غذاهايي حيواني كه كامل طبخ نشده ، ممكن است حاوي باكتري ها و ويروس هاي فراواني باشد. بنابر اين طبخ كامل آن لازم است. در مورد تخم مرغ و ساير تخم ها نيز به همين ترتيب بايد طبخ كامل شود.
4-    هات داگ(سوسيس) و گوشت هاي ساندويچي مثل تركي، سوسيس دودي و...زيرا اين غذاها مستعد نوعي باكتري هستند كه ممكن است موجب سقط جنين ، مرده زايي و ساير مشكلات شود.
5-    محصولات لبني غير پاستوريزه مثل پنير ، ماست، دوغ محلي و... ممنوع است.
6-    نوشيدني هاي غير پاستوريزه . زيرا ممكن است آلوده به نوعي ويروس به نام e.coli  باشد.
7-     جوانه سبزيجات خام مثل شبدر، يونجه و لوبياي مانگ. به طور كلي جوانه هايي از اين نوع مناسب هيچ كس نيست زيرا حاوي ويروس مي باشد.
8-     مكمل ها و چاي گياهي. گياهان مواد طبيعي هستند ولي مصرف آن ها در دوران بارداري توصيه نمي شود.
9-     الكل. كليه نوشيدني هاي الكلي ، آب جو، شراب و... باعث از بين رفتن اكسيژن مي شود و رشد طبيعي جنين را غير ممكن مي كند. تاثير الكل بر مهارت عقلاني و هوشي جبران ناپذير است.

10 - آب شير مناطق توسعه نيافته و به اصطلاح محروم.  بهترتا زمان حضور در اين اماكن از آب بطري استفاده كنيد.
11-    غذاهايي كه ايجاد حساسيت و آلرژي مي كند. با توجه به سابقه خانوادگي ، كودك شما ممكن است نسبت به بعضي غذاها آلرژي نشان دهد. از خوردن غذاهاي حاوي بادام زميني در دوران بارداري و شير دهي اجتناب كنيد.


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

با همسر پرخاشگر خود چگونه رفتار كنيم؟



 
ابتدا بايد مطمئن شويد كه مشكل ساز اصلي خودتان نيستيد. بايد يقين كنيد كه اشتباه نمي‌كنيد. سپس سعي كنيد خود را از اين گمان كه او شما را نالايق، بي‌عاطفه، بي‌اعتنا و بي‌شعور مي‌داند رها سازيد و باور كنيد كه طغيان فرد پرخاشگر، ريشه در مشكلات خودش دارد و رفتار شما سبب پرخاشگري وي نيست.

 

هر روز اين موضوع را به خود يادآوري كنيد. شايد باور اين موضوع، در ابتدا برايتان مشكل باشد؛ ولي با تصميم گيري مجدانه و ثبات قدم پيروز خواهيد شد.براي موفقيت در معاشرت با همسر پرخاشگرتان شايد استفاده از تدبير همدري كردن مؤثر واقع شود؛ اما مطمئناً بسيار دشوار و پردردسر خواهد بو.






تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عادت ادمهاي موفق



1) فرصت هايي را مي بينند و پيدا مي کنند که ديگران آنها را نمي بينند.

2) از مشکلات درس مي گيرند، در حالي که ديگران فقط مشکلات را مي بينند.
3) روي راه حل ها تمرکز مي کنند.
4) هوشيارانه و روشمندانه موفقيت شان را مي سازند، در زماني که ديگران آرزو مي کنند موفقيت به سراغ شان آيد.
5) مثل بقيه ترس هايي دارند ولي اجازه نمي دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند.
6) سوالات درستي از خود مي پرسند. سوال هايي که آنها را در مسير مثبت ذهني و روحي قرار مي دهد.
7) به ندرت از چيزي شکايت مي کنند و انرژي شان را به خاطر آن از دست نمي دهند. همه چيزي که شکايت کردن باعث آن است فقط قرار دادن فرد در مسير منفي بافي و بي ثمر بودن است.
8) سرزنش نمي کنند (واقعا فايده اش چيست؟) آنها مسووليت کارهايشان و نتايج کارهايشان را تماما به عهده مي گيرند.
9) وقتي ناچارند از ظرفيتي بيش از حد ظرفيت شان استفاده کنند هميشه راهي را براي بالا بردن ظرفيت شان پيدا مي کنند و بيشتر از ظرفيت شان از خود توقع دارند. آنها از آنچه دارند به نحو کارآمدتري استفاده مي کنند.
10) هميشه مشغول، فعال و سازنده هستند. هنگامي که اغلب افراد در حال استراحت هستند آنها برنامه ريزي مي کنند و فکر مي کنند تا وقتي که کارشان را انجام مي دهند استرس کمتري داشته باشند

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خانم ها هميشه پيروز هستند


 



مردي ناخوش و خسته شده بود از اينکه بايد هر روز به سر کار برود درحاليکه همسرش در خانه به سر ميبرد    

And further jealous of her, as she received lot of Women's Day wishes and compliments

و بعلاوه به او حسوديش شد، چرا که همسرش بسياري تعاريف و آرزو و تبريک در روز زن دريافت کرده بود
 

He wanted her to see what he went through so he prayed
:

دلش خواست که همسرش بفهمد که او چه کارهايي انجام ميدهد

:پس آرزو کرد  

  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گردو از حمله قلبي جلوگيري مي كند


گردو علاوه بر اينكه يك ميوه خوشمزه است مزاياي فراواني براي سلامتي دارد كه يكي از مهمترين آنها وجود چربي امگا- 3 در آن است.مطالعات جديد نشان مي دهد كه گردو حاوي اسيدهاي چرب امگا- 3 استماهي شناخته شده ترين منبع اين گروه از چربي هاي مفيد است اما گردو حاوي نوع امگا-3 با عنوان اسيد الالينو لينگ (ALA) است به گفته محققان و كارشناسان تغذيه مصرف بالاي اين اسيد چرب فرد را در برابر حمله قلبي محافظت مي كند مطالعات نشان مي دهد كه دو گرم در روز اسيد الفالينولينك كه در يك اونس گردو يافت مي شود براي دستيابي به اين مزايا كافي است.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تأثير د‌‌‌وست د‌‌‌ر نوجوان


يا ويلتي لَيتَني لَم اَتّخذ فلاناً خليلاً (آيه 28 سوره فرقان)

واي بر من، کاش فلان (شخص گمراه) را د‌‌‌وست خود‌‌‌ انتخاب نکرد‌‌‌ه بود‌‌‌م.

عامل سازند‌‌‌ه د‌‌‌ر شخصيت نوجوان بعد‌‌‌ از اراد‌‌‌ه و خواست و تصميم او امور مختلفي است که از اهم آنها همنشين و د‌‌‌وست و معاشرت است. چرا که انسان خواه ناخواه تأثيرپذير
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مواد غذايي که فکرش را نمي کنيد ولي براي بدن مضر هستند؟!



بسياري از موادغذايي با ارزش در صورت استفاده بي رويه يا نابه جا مي تواند مضر باشد

مواد غذايي مفيدي که مي تواند مضر باشد
محققان آمريکايي دريافته اند که رژيم غذايي مديترانه اي مي تواند خطر ناراحتي هاي قلبي را در بيماران قلبي افزايش دهد. در اين مطلب به چند نوع از اين مواد غذايي اشاره مي کنيم که بايد در مورد مصرف آن دقت کرد.

به گزارش سلامت نيوز اين مواد غذايي عبارتند از :

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مرد و زن



مرد از راه مي رسه، ناراحت و عبوس

زن:چي شده؟

مرد:هيچي ( و در دل از خدا مي خواد که زنش بي خيال شه و بره پي کارش)


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چرا دختران تا زمان ازدواج نمي‌توانند



چرا دختران تا زمان ازدواج نمي‌توانند شهوات خود را بروز دهند؟در اين جهت فرقي بين دختر و پسر نيست. كسي كه پيرو قانون اسلام است و به حفظ عفت فردي و اجتماعي اعتقاد دارد، بايد شهوتش را كنترل كند، چه دختر باشد و چه پسر. اشباع غريزه جنسي از نظر اسلام بايد از راه صحيح يعني ازدواج شرعي و قانوني صورت گيرد. هر گونه فعاليت ارادي كه با انگيزه شهوت انجام گيرد، براي دختر و پسر حرام است.در بين كساني كه خود را مقيد نمي‌دانند، پسران براي خود مانع كم‌تري در سطح جامعه مي‌بينند؛ از طرفي شرم و حيا در آنها كم‌تر است،‌از اين رو چه بسا از طريق غير مشروع به خواسته‌هاي نفساني خود دست مي‌يابند.ممنوعيت روابط نامشروع در اسلام و در اديان آسماني، به خاطر جهات متعدد است، از جمله:1ـ حفظ كانون گرم خانواده و برقراري پيوندهاي خانوادگي و حفظ نسل و پيوندهاي خوني و فاميلي.2ـ نگه داشتن حرمت و احترام زن و ممنوعيت نگاه ابزاري و جنسي به زن.3ـ كنترل و محدوديت شهوات براي شكوفايي استعدادها و ارزش‌هاي عالي انسان.4ـ جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و رواني افراد جامعه و به خصوص دختران.جهت آگاهي بيشتر شما از آثار و نتايج آزادي روابط جنسي و عدم كنترل شهوت، بخشي از تحقيقاتي را كه در يك نشريه آمريكا در سال‌هاي گذشته صورت گرفته، برايتان بيان مي‌كنيم:نشريه آمريكايى «ايدرز دايجست» دربارة روابط پيش از ازدواج دختران و پسران مى نويسد: «هرساله 350 هزار دختر نوجوان امريكايى در سنين 15 تا 19 سال ـ دورة دبيرستان ـ به سبب ارتباط هاى نامشروع، آبستن شده و فرزندان غير قانونى خود را به دنيا مي آورند.... اين دختران با رؤياهايى چون ازدواج با دوستان پسرشان، اتمام تحصيلات، شروع يك زندگى ايده آل و دست يابى به يك شغل مناسب،‌ به اين ارتباط غير قانونى روي مى آورند. اما بسيار زود پرده هاى سراب گونة اين اوهام به كنار رفته و واقعيت زندگى روى خود را نشان مى دهد و متأسفانه، اين بيدارى درست در زمانى به دست مى آيد كه اين دختران نوجوان ديگر شانسى براى برخوردارى از يك زندگى سالم و ايده آل ندارند».اين روزنامه در ادامه علت بروز اين نابهنجاري‌هاى جنسى را روابط آزاد دختر و پسر در مدارس دانسته، طى گفتگويى با تعدادى از اين دختران، به نقل از يكى از آنان مي‌نويسد:«اي كاش زمان به عقب بر مى گشت! اى كاش به عنوان عضوى از خانواده در ميان والدينم جاي داشتم. اى كاش هنگامى كه زمينه هاى ايجاد يك ارتباط نامشروع برايم فر

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

8 قانون ارتباطي بين زوجها که بايد ترک شود!


 
 
تعصب داشتن نسبت به بعضي مسائل در زندگي مشترک مشکل زاست. پس گاهي اوقات ترک کردن بعضي عادتها و جايگزين کردن راهي بهتر در بهبود روابط شما کمک شاياني مي کند.
1) انتظار کشيدن براي تلفن نامزدتان
چرا هميشه آقايان بايد با خانمها تماس بگيرند؟ اگر براي اين موضوع هدف خاصي نداريد و براي سرگرمي و شوخي منتظر تماس تلفن شوهرتان مي شويد، مي توانيد با خواندن يک متن بامزه، سرگرم شويد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فرزند چندم خانواده باهوش تر است؟


 

مطالعات انجام گرفته از سوي متخصصان هلندي نشان داده است كه ...
 
 فرزندان اول خانواده‌ها معمولا باهوش‌تر از ساير خواهرها و برادرهايشان هستند.
اين مطالعه روي 1000 كودك صورت گرفت كه طي آن ميزان ضريب هوشي اين كودكان از زمان نوجواني تا سن 18 سالگي ارزيابي شده است.نتايج تحقيقات نشان داد كه ميزان ضريب هوشي خواهرها و برادرها تحت تاثير ترتيبي كه متولد مي‌شوند،قرار دارد.اين تحقيق كه گزارش آن در چاپ اين هفته مجله هوش منتشر شده است،نشان داد كه خواهرها و برادرهاي بزرگتر در اكثر موارد از ضريب هوشي بالاتري برخوردار هستند.
اين پژوهش تازه‌ترين بررسي‌اي است كه نشان مي‌دهد،ترتيب تولد فرزندان در خانواده روي ويژگي‌هاي فردي از جمله خطر ابتلا به بيماري‌هاي سرطان و آسم،وزن و حتي طول عمر تاثير قدرتمندي بر جاي مي‌گذارد.
اين دانشمندان همچنين معتقدند كه ترتيب تولد فرزندان مي‌تواند روي فاكتور چپ دست يا راست دست بودن براي نوشتن و درك و چگونگي روابط جنسي آنها در طول عمرشان تاثير بگذارد.
 


 
 

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خصوصيات زوجهاي خوشبخت


عشق راهي براي ابراز احساسات است….اما براي ابراز عشقتان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. با به كار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه عشقيتان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزء زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.

1. حداقل روزي يكبار به همسرتان بگوييد “دوستت دارم.” مطمئن باشيد كه همسرتان به شنيدن اين كلمات نياز دارد.

2. موقع سلام و خداحافظي همديگر را در آغوش گرفته و ببوسيد.

3. تا پايان عمرتان، قرار ملاقات هاي عاشقانه تان فقط با همسرتان باشد. با همسرتان حتي بيشتر از زمانيكه دوست پسر يا دوست دخترتان بود رفتار كنيد. يادتان باشد كه هميشه بايد عاشق و معشوق باقي بمانيد. پس وقتي براي شام بيرون مي رويد، درب را براي خانمتان باز كنيد، صندلي را براي وي بيرون بكشيد، و موقع قدم زدن دست هاي همديگر را بگيريد.

4. مسائل پيش پا افتاده را جدي نگيريد. مي توانيد اجازه دهيد كه عادات بد همسرتان اعصابتان را به هم بريزد و اذيتتان كند. مي توانيد هم اين عادات را بپذيريد و براي بهبود وضعيت تلاش كنيد. آيا همسرتان عادت دارد در خميردندان را موقع مسواك زدن باز بگذارد؟ خميردندانتان را جدا كنيد. آيا شوهرتان عادت دارد لباسهايش را در همه جاي خانه پخش كند؟ توجه نكنيد، يا اگر هم خيلي اذيتتان ميكند آنها را جمع كنيد، و هميشه به خاطر داشته باشيد كه در قبال اين گذشت شما، همسرتان هم كارهاي فوق العاده اي برايتان خواهد كرد.

5. به جنبه مثبت قضيه فكر كنيد. به جاي اينكه در مورد راه هايي كه همسرتان موجب ياس و ناراحتي شما مي شود فكر كنيد، در مورد همه چيزهاي مثبتي درمورد او فكر كنيد كه هميشه نظرتان را جلب مي كرده است.

6. وقتي عصباني مي شويد، كمي صبر كنيد. وقتي هر دوي شما عصباني هستيد، اصلاً با هم صحبت نكنيد. چند دقيقه صبر كنيد، بيرون رفته و كمي قدم بزنيد، يا روي تخت دراز بكشيد. براي مدتي از همديگر دور شويد. يك مكث كوتاه به هر دو شما اين امكان را مي دهد كه به جاي ناراحت كردن و رنجاندن همديگر، عاقلانه درمورد چيزي كه موجب ناراحتيتان شده است با يكديگر صحبت كنيد.

7. هيچوقت از اسرار و ضعف هاي همسرتان برعليه او استفاده نكنيد. آنچه كه به نظر غير مهم، جزئي، و پيش پا افتاده مي آيد ممكن است در نظر همسرتان بسيار جدي و پراهميت باشد. بايد تشخيص دهيد كه چه چيز براي همسرتان مهم است و به هيچ عنوان درمورد آن با دوستانتان، مادرتان، خانواده همسرتان و يا هيچ كس ديگر صحبت نكنيد. همچنين سعي نكنيد موقع دعوا آن مسائل را به رخ او بكشيد. يك رابطه عاشقانه رابطه اي است كه طرفين بتوانند به همديگر اعتماد كنند و رازهاي درونيشان را براي هم مطرح كنند.

8. اول به همسرتان فكر كنيد. اگر هر دوي شما اينكار را انجام دهيد، مطمئن باشيد رابطه اي بسيار لذت بخش در انتظارتان خواهد بود. تا مي توانيد در جواب درخواست هاي همسرتان پاسخ مثبت بدهيد و تلاش كنيد كه زندگي را براي او راحت تر كنيد و مطئن باشيد او نيز همين كار را براي شما خواهد كرد.

9. به همسرتان احترام بگذاريد. به هيچ عنوان درمورد همسرتان پيش كسي بدگويي نكنيد. وقتي درمورد او صحبت مي كنيد، بگذاريد عشق و احترام شما براي همه آشكار شود.

10. هر روز زماني را به باهم بودن اختصاص دهيد. ببينيد چه كاري براي هر دو شما بهتر است….با هم غذا بخوريد، آخر شب وقتي كنار هم روي تخت دراز كشيده ايد فيلم تماشا كنيد، با هم براي قدم زدن بيرون برويد و كارهايي از اين قبيل. حتي مي توانيد كارها را باهم مخلوط كرده و برنامه تان را متنوع كنيد. اگر يكي از شما در مسافرت به سر مي برد، شب ها به همسرتان زنگ بزنيد و صدايش را بشنويد. فقط مهم اين است كه زماني را كنار هم بگذرانيد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

10 كليد طلايي كه هر زن شيك بايد داشته باشد


مجلات مختلف همچون الي و ووگ چيزهاي زيادي در مورد نحوه لباس پوشيدن مي گويند، اما واقعيت اين است كه زنان همانند مردان نياز به چيزهاي دارند كه داشتن آنها براي اينكه شيك و مد باشند، ضروري است و بدون آنها مثل اين است كه يك راهبه و فرد روحاني بدون دعا و نماز باشد.

1- يك پيراهن مشكي:

داشتن آن براي هر زني ضروري است. اين لباس اشخاصي مانند آدري هيپبرن درفيلم  صبحانه اي براي تيفاني و مونيكا بلوچي در فيلم مالن را ماندگار كرد. پيراهن مشكي لباسي است كه مي توان آن را در تمام موقعيتها و در هر زمان و مكاني پوشيد.

2- يك كيف دستي شيك و با كيفيت خوب:

 كيف هايي كه از مواد خوبي تهيه شده باشند و ظاهر شيكي داشته باشند، باعث مي شوند كه به شما توجه شود. كيف نخستين چيزي كه افراد متخصص مد و خوش سليقه در افراد مشهور به آن توجه مي كنند.

3- عينك آفتابي:

 عينكها مكمل صورت شما هستند و زماني كه آن را به چشم مي زنيد، شما را اسرار آميز و مرموز نشان مي دهند.

4- يك دستبند يا النگوي طلا:

به شما زيبايي و شيكي خاصي مي بخشد. خصوصا اگر دستبندي داشته باشيد كه نام شما در سرتاسر آن نوشته شده باشد.

5- عطري گرانبها و خوشبو:

بوي فريبنده و برانگيزنده عطري عالي، حسي از جذابيت و فريبندگي و مرموز بودن را به شما مي بخشد. اين عطر باعث مي شود كه فردي آن را بو كرده است، بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصيت شما را بداند.



ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زايمان درآب موفق ترين روش زايمان طبيعي




زايمان در آب از موفق ترين روش هاي زايمان طبيعي است كه به عنوان يك روش غير تهاجمي و طبيعي همراه با كاهش چشمگير درد زايمان مطرح است.

دكتر طباطبايي متخصص زنان و زايمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: ترس از درد بارداري طبيعي مهمترين علت امتناع زنان از زايمان طبيعي در كشورمان است كه باعث شده آمار سزارين سه برابر بيشتر از آمارهاي جهاني شود.وي گفت: در زايمان درآب طول مدت زايمان كاهش چشمگيري پيدا مي كند و كاهش صدمات كانال زايماني از ديگر مزيت اين روش است.وي تصريح كرد: آثار آرامش دهنده آب باعث كاهش اضطراب و ترس مادر مي شود كه اين خود باعث كاهش درد زايمان نيز است.




نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ريزه کاري هاي نخستين روزهاي زندگي مشترک


 
 
به عقيده بسياري از فلاسفه و دانشمندان، انسان موجودي مدني است. به همين دليل محتاج به پناه و ياور و نيز ياري دلداري است تا با او معاشرت داشته و در مسير پرپيچ و خم زندگي، غمخوارش باشد. ازدواج با رعايت اصول و شرايط لازم، استفاده از کمک مشترک را براي دختر و پسر جوان تسهيل مي نمايد و به آنها کمک مي کند تا در زندگي فردي و اجتماعي موفقيت هاي بيشتري به دست بياورند. حال آنکه دختران و پسران جوان مجرد از کمک هاي همسر خود بي نصيب مانده و از بسياري موقعيت ها و فرصت هاي مناسب که در زندگي به وجود مي آيند بي بهره مي مانند.
با اين وجود آمارهاي نگران کننده اي که از اختلافات و جدايي ها در ميان زوج هاي جوان حکايت دارند نشان دهنده اين نکته است که بسياري از دختران و پسران جوان راه و رسم همسرداري و همسرگزيني را نيافته و ندانسته اند و اين بر بزرگ ترهاي خانواده است که الگوها و نمونه هاي موفق را براي زوج هاي جوان نمونه آورده و راه و رسم زندگي آنها را بازگو دارند.
علاوه بر اين، همسران جوان بايد به نکاتي سخت توجه داشته و آنها را رعايت داشته تا زندگي شان در همان آغاز راه دچار تلاطم و تلخي نشود. برخي از اين نکات که لازم است دختر و پسر جوان به کار گيرند و آنها را آويزه گوش دارند به ترتيب زير است:
1) زندگي مشترک عرصه کمال است نه صحنه پيکار. بنابراين يار و ياور هم باشيد و سعي نکنيد بر همسرتان تسلط يابيد. به عبارت ديگر با هم و در کنار هم باشيد نه جدا از هم و رو در روي هم! خانواده زماني موفق خواهد بود که در آن هماهنگي وجود داشته باشد و همه اعضا در يک محفل انس با کمال صميميت و شادي زندگي کنند. بنابراين همسران جوان بايد از هر نوع رفتاري شامل طعنه زدن، تحقير و مقايسه کردن همسر با ديگران و ... پرهيز نمايند.
2) از ابراز محبت نسبت به يکديگر دريغ نورزيد. ابراز محبت به موقع در زندگي مشترک، نشاط و طراوت و علاقه را به دنبال خواهد داشت. اين امر فقط لازمه چند روز نخستين ازدواج نيست بلکه با گذشت زمان نهال نوپاي زندگي به درختي تناور تبديل مي شود که نياز بيشتري به آبياري دارد. با ابراز محبت و نشان دادن عشق و علاقه به هم، مي توان اين درخت تناور را براي هميشه بارور و باطراوت نگاه داشت و بر نشاط آن افزود.
3) عاشقانه به هم نگاه کنيد. نحوه نگريستن هر يک از ما به ديگري، به «چگونه بودن ما» بستگي دارد نه به «چگونه بودن او».
شيفتگي زماني حاصل مي شود که فکر کنيد همسرتان فردي باشکوه، ناب، صميمي، خوش خُلق و خوش برخورد است. اين شيوه نگرش به همسران جوان مي آموزد به جاي اينکه عشق را جستجو کنند، با عشق و محبت به زندگي نگاه کنند.
زبان نگاه، زبان مؤثري است. شما با نگاه کردن به طرف مقابل به او مي فهمانيد به صحبت کردن با وي علاقه مند هستيد. حالات نگاه کردن اثر معجزه انگيزي در ايجاد صميميت ميان زوجين جوان دارد. ميل به صميميت نه تنها جنبه جسمي بلکه جنبه رواني نيز دارد.
4) وقتي زن يا مرد جوان اشتباه مي کنند، صادقانه و صميمي اعتراف کنند. صداقت و اظهار پشيماني و ندامت تنها علاج واقعه است. قبول نکردن اشتباه و نپذيرفتن خطا، اختلافات را دامن خواهد زد.
5) در مطرح کردن مسائل ناخوشايند و نامطلوب سعي کنيد خود را هم دخالت دهيد. مثلاً به جاي اينکه بگوييد «چرا با فلاني اين طور برخورد کردي»، بهتر است بگوييد: «کاش با فلاني اين طور برخورد نمي کرديم.»
6) اگر خطايي از همسر خود مشاهده نموديد، زود از کوره در نرويد و سفره دل تان را نزد هر کسي باز نکنيد. بخصوص پيش پدر و مادرتان درددل نکنيد زيرا اين کار موجب سرافکندگي همسرتان شده و امکان آشتي را بسيار ضعيف مي کند.
7) اگر مي خواهيد عشق و علاقه تان تداوم داشته باشد، نخست بايد بدانيد زمان کافي را براي با هم بودن و ابراز محبت کردن اختصاص بدهيد. سعي کنيد به انگيزه عشق و ازدواج تان بينديشيد؛ با همسرتان در باره نخستين روزهاي آشنايي و دوران خوشِ اولين روزها گفتگو کنيد. يادآوري شادي ها و رويدادهاي شيرين، هم وجودتان را گرم کرده و هم تازگي و طراوت رابطه شما را با همسرتان حفظ خواهد کرد.
8) انعطاف پذيري يکي از ويژگي هاي مهم براي ايجاد سازگاري بيشتر و سلامت رواني است. با چشم پوشي و نرمش نسبت به برخي رفتارهاي کودکانه و لجبازي ها نه تنها مي توان از تنش هاي بي دليل پيشگيري نمود، بلکه مي توان از همان اول زندگي بنياد خانواده را مستحکم نمود. زوج هاي جوان بايد به خاطر داشته باشند که مسائل و موارد اختلاف و يا اختلاف برانگيز را براي رسيدن به يک ديدگاه مشترک طرح نمايند، نه به تکرار و تثبيت کدورت ها و دشمني ها.   

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روابط پدران و دختران



هنوز مدت زيادي از زماني نگذشته که پدرها نقش رييس خانه را بازي مي‌کردند و همواره سعي مي‌کردند بين خود و فرزندان‌شان شکافي ايجاد کرده و حريم‌ها را نگه دارند.
امروز برخلاف ديروز پدرها به فرزندان‌شان بسيار نزديک شده‌اند. موضوعي که تکرار آن هيچ‌گاه اشتباه نيست. اينکه پدر هم به اندازه مادر براي کودکان مهم و باارزش است و برقراري تعادل بين روابط اين دو با فرزندان‌شان مي‌تواند از نظر رواني سبب رشد صحيح کودکان شود. مرد چون در ميان کودک و مادر قرار دارد ـ هم به موجب حضور فيزيکي و هم جايگاه رواني خود ـ به کودک اين اجازه را مي‌دهد که هويت خاص خود جز آن هويتي که به او داده شده را بيابد.
 
 
پدر نقش مهمي در شناسايي هويت جنسي کودک داشته و در عين حال که مادر سعي مي‌کند با نقش حفاظتي خود فرزند را حفظ کند، پدر او را به سمت بيرون گرايش مي‌دهد و در کنار دادن حس اعتماد و امنيت به او اجازه شکستن محدوديت‌ها را برايش امکان‌پذير مي‌سازد.
 آ      
 
* ايده‌آل جنس مخالف برخلاف پسرها، پدر براي دختر نوعي «تاييد» است و روابط بين آن دو به طور ناخودآگاه براي هر دو طرف اهميت و برتري خاصي دارد.
مهم اين است که معمولا اين رابطه که از همان ماه اول تولد آغاز مي‌شود هميشه تعادل ندارد و گاهي يک رابطه بسيار نزديک و عاطفي و گاهي يک رابطه با فاصله بين پدر و دختر شکل مي‌گيرد.

 
* دختر و پسر هر دو مايه افتخارند وقتي آزمايشات، باروري يک خانم را تاييد مي‌کند همسر او در رابطه با دختر يا پسر بودن فرزندش تفکر مي‌کند. اما وقتي در سونوگرافي جنسيت جنين مشخص مي‌شود هر يک از زن و مرد به شکل گوناگون در رابطه با فرزندش تفکر کرده و نگراني، برنامه و خواست‌هاي مخصوص به خودش را دنبال مي‌کند.
 
اگر پدر در محيطي پدرسالار بزرگ شده باشد که در آن ارجحيت با پسر بوده است معمولا مرد از اينکه جنسيت فرزندش دختر است، ناراحت خواهد شد. اگر اين حس به قدري شديد باشد که بعد از تولد هم ادامه يابد احتمال دارد فرزند دختر به دليل جنسيت خود در خانواده تحقير شود. خوشبختانه روزگار عوض شده است. بسياري از مردان به داشتن دختر افتخار مي‌کنند چون زنان نيز توانسته‌اند مانند مردان تحصيل و کار کنند و سبب افتخار پدر شوند.
 
 
* رابطه پدر با دختر و تاريخچه زندگي شخصي گاهي نوعي رابطه دختر و پدر به تاريخچه زندگي شخصي پدر هم بازمي‌گردد.
برخي مردان دوست دارند همان رابطه‌اي را با دخترشان ايجاد کنند که با مادرشان داشته‌اند و برخي ديگر عشقي را نثار او مي‌کنند که نتوانسته‌اند تجربه کنند. نکته مهم اينجاست که پدر در ارتباط با دختر گذشته را رها کند و سعي نمايد در زمان حال زندگي کند. برخي مردان از داشتن دختر خوشحال مي‌شوند چون رابطه خوبي با پدر خود نداشته‌اند. براي اين دسته از افراد داشتن پسر به معني تبديل شدن به همان پدري است که آنها در کودکي از او خرسند نبوده‌اند. در حالي که داشتن دختر سبب مي‌شود وزن تاريخ گذشته سبک‌تر شده و مرد بتواند رابطه جديدي با فرزند خود ايجاد کند.
      
 
* پدر به دختر دنيا را مي‌شناساند پدر براي دختر و پسر حکم کسي را دارد که بين فرزند و مادر جدايي مي‌اندازد.
مادر فرزند را به دنيا مي‌آورد و پدر دنيا را به او مي‌شناساند. در واقع پدر غريبه شناسانده شده‌اي است که او را از دستان قدرتمند مادر جدا کرده و در پناه خود به او هويتي مستقل در جهان مي‌بخشد. در واقع اين پدر است که دختر را به سمت ديگران فرستاده و به او دويدن و پريدن، رقصيدن و ديگر توانايي‌هاي فيزيکي را مي‌آموزاند. وي همچنين حامي هميشگي دختر در فعاليت‌هاي اجتماعي و هوشي است و به تربيت و آموزش او اهميت زيادي مي‌دهد. در ضمن پدر اولين مردي است که به عنوان نمونه جنس مذکر دختر با او آشنا مي‌شود و دوست داشتن جنس مذکر را مي‌آموزد.
 
 
 * عقده اديپ سن 3 تا 6 سالگي اصطلاحا سن عقده اديپ نام دارد.
اين مرحله، مرحله‌اي ساختاري براي رشد کودک است. در صورتي که اين مرحله به خوبي گذرانده شود و تعادلات هورموني برقرار شود، دختر بچه قادر خواهد بود در سن بلوغ دوست‌دار جنس مذکر باشد. در واقع در اين سن دختر عشقي را نسبت به مادر خود احساس مي‌کند و فورا به حضور يک جداکننده خود از مادرش يعني پدر پي مي‌برد. پدر که از نظر او غريبه‌اي است که مادر را به سمت خود جلب مي‌کند و مايه شادي او است، او را ناراحت مي‌کند چون عشق مادر نسبت به او را کاهش داده است. در اين مرحله دختر در تضاد با مادر قرار مي‌گيرد و سعي مي‌کند عشق پدر را به جاي مادر به سمت خودبکشد
 
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوب و بد یک نامزدی طولانی



 
برای دوران نامزدی مدت خاصی را نمی توان معین کرد، بلکه به موقعیت و سلیقه افراد بستگی دارد. اما می توان گفت اگر وضعیت خاصی مانند ادامه تحصیلات و گذراندن دوران سربازی و غیره... وجود نداشته باشد و دختر و پسر و خانواده هایشان آمادگی لازم را برای عروسی به دست آورده باشند، مدت خیلی طولانی این دوران می تواند مشکلاتی را به وجود آورد.


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انواع ازدواج

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ازدواج نقطه آغاز شيرين زندگي مشترك دو نفر است.



ازدواج احساسانه

اين نوع ازدواج با جملاتي نظير آه كه چقدر دوستت دارم! اگر تو نيايي منم بستني نمي خورم! تو كجا بودي تو آسمونا دنبالت مي گشتم رو زمين پيدات كردم و ... شروع ميشن. بالاخره يكي از اون دو تا به ديگري ميگه من از اولم تو رو نمي خواستم!...

هر كسي هم كه وضعيت اونا رو ميبينه به فرزندش ميگه : ببين عاقبت كنار خيابون با هم آشنا شدن و تو ماشين پرايد نشستن و شماره دادن و شماره گرفتن همينه...


ازدواج عاشقانه

اين نوع ازدواج كمي از احساسات بالاتر است. هر دو يكديگر را دوست دارند و مي خواهند و به يكديگر اظهار علاقه مي كنند و به عهد خود پايبندند. آنان سعي مي كنند رفتارهاي بچه گانه نشان ندهند و حالت هاي عاشقي را تمرين كنند. كمي لاغر مي شوند . از خواب و خوراك مي افتند و بالاخره با اصرار ، ازدواج انجام مي شود.هر كسي هم كه مي بيندشون ميگه خدايي همديگه رو مي خوان اگه بدن براي خودشون بدن اگه خوشن براي خودشون خوشن.



ازدواج عاقلانه

اين نوع ازدواج بر اساس اصول اعتقادي ، رعايت نظم اجتماعي و توجه به بافت جامعه و خانواده اي طرفين انجام مي شود. معمولا اگر احساسي هم در اين ازدواج باشد معمولا سمت و سوي عقلي ميگيرد. ازدواج هم كه صورت گرفت به عنوان يك قرارداد اجتماعي و توجه به بافت جامعه و خانواده هاي طرفين انجام مي شود. و بسيار پايبند و مقيد به رعايت حقوق آن هستند. انتظار دتر و پسر از اين ازدواج درك منطقي همديگر است.

هر كسي هم كه اين موضوع را ميبيند مي گويد: خوب ازدواجي بود به هم مي خوردن. ديگه عاقل شده بودن! خدا كمكشون كنه هر آدمي كه برنامه ريزي كنه همين عاقبتو داره!



خلاصه بهترين ازدواج ازدواجيه كه عاقلانه و آميخته از حس عاشقانه باشه. ازدواجي كه با عقل ممزوج شده و همراه با عشق و احساس باشه عاليه...!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com